Tartalom
2017. április 26. írta: Konzultáció Economy

Tartalom

  1. Rólam
  2. A Téma
  3. Üdvözöllek a Blogomon
  4. Veszteségkerülés vagy nyereségnövelés
  5. Egy fenékkel két lovon
  6. Most igazunk van vagy....... I. rész
  7. Most igazunk van vagy....... II.rész
  8. Választásainkról
  9. Választásainkról   II. rész
  10. A választás paradoxona    III. rész
  11. Vágyakozunk tehát hiszünk
  12. Lehetőségeink az értékpapírok felé
  13. Az első információk béklyójában
  14. Amikor a jó hír is okozhat fejtörést
  15. A jó elnyeri méltó jutalmát a rossz pedig a büntetést
  16. Létezik e tőzsdemámor vagy sikermolekula a testünkben
  17. Gondolkodásunkról - szisztematikusan vagy heurisztikusan
  18. A sok is káros, nemcsak a kevés - ki a felelős - az önbizalomról
  19. Miért dőlünk be a hirdetéseknek - védekezés a megtévesztések ellen
  20. Döntéselmélet - PRE mortem kontra PRO mortem
  21. Tesztkönyv - ki vagyok én?
  22. Kinek a pap, kinek a papné
  23. Pártatlanságunk vélelme
  24. Persze, hogy tudtam csak nem sejtettem
  25. Elvárások, szükségletek, csalódások
  26. Csak számolni ne kelljen!
  27. Mulasztási elfogultság - tétlenségi torzítás
  28. EQ - érzelmi intelligencia - napjaink legfontosabb siker tényezője
  29. Járt utat a járatlanért el ne hagyj! Vagy mégis?

 full-text-search.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konzultacio-economy.blog.hu/api/trackback/id/tr3412455161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása