Rólam
2017. április 18. írta: Konzultáció Economy

Rólam

4.JPG

    Karaszi Andrea

 

     Coach  -  IMR Mediátor  -  Tréner  - Közgazdász

 

     Tudás - Tudatosság - Változtatás

 

 Sokféle munkám közös célja: Új Egyensúly Teremtés

1987-ben diplomáztam közgazdászként. A racionalitás, a gazdasági összefüggések, a számok, adatok, tények és legfőképpen a kiszámíthatóság lettek életem főbb sarokpontjai.

Ugyanakkor fiatal felnőttként hamar belefutottam én is az élet nagy kérdéseibe és gödreibe, melyekhez nem találtam válaszokat, megoldásokat a logika mentén.  Mit, miért teszünk vagy nem teszünk? Amit kimondunk az miért lesz egy másik ember számára teljesen más értelmű? Miért csak azt halljuk és látjuk meg, ami nekünk jó? stb.stb.stb.

A hiányzó válaszok keresése és nyitottságom elég hamar egy másik társadalomtudományi terület megismerése felé fordított és a sok-sok pszichológiai témájú könyv, előadás, továbbképzés, tréning, szupervízió  adtak újabb kulcsokat önmagamhoz és a világhoz.

Egy idő után pedig felébredt bennem a gondolat - a tudást, amiket képzéseim során kaptam - szeretném mások felé hasznosítani, továbbadni. Így az elmúlt évtizedekben újabb és újabb formákban kezdtem segíteni a hozzám fordulókat.

Előadásokat tartok - önismeret, érzelmi intelligencia, viselkedés közgazdaságtan témákban - néhány kitekintő ezzel kapcsolatban:

Tréningeket tartok a Hatékony Emberi Kommunikáció elsajátítása érdekében

Speciális vitarendezéssel – IMR Mediátorként segítem a konfliktusos helyzetek tisztázását, békítését, egyeztetését, hogy a PERbeszéd inkább PÁRbeszéd lehessen – magánéleti, párkapcsolati és üzleti vitákban is.

Coacként pedig igyekszem kihozni ügyfeleimből a rejtett erőforrásokat illetve segítek nézőpontokat és sémákat váltani, hogy képesek legyenek élvezni az életüket és megoldani felmerülő nehézségeiket.  

Az országos Kék Vonalnál 6 éve karitatív segítő vagyok – hol ügyelőként hallgatva a kamaszok gondjait, kríziseit, hol pedig iskolai tréningeket tartunk társaimmal a közösségi zaklatás visszaszorítása érdekében.

30 évnyi munka a segítő szakmában mondatja velem, hogy MERJ VÁLTOZTATNI! és, ha elakadtál szívesen segítelek az utad néhány szakaszán. Várlak szeretettel!

Kapcsolatot ITT tudsz teremteni velem.

valtoztass_kep.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konzultacio-economy.blog.hu/api/trackback/id/tr4812435493
süti beállítások módosítása